شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۴
سرویس : آب
کد خبر : ۵۵۱۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان؛ تاکید بر تشویق شرکت های بزرگ صنعتی خوزستان به تامین آب مصرفی

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در دیدار با مدیرعامل شرکت آبفا استان بر تشویق شرکت های بزرگ صنعتی استان برای تامین آب مصرفی خود و عدم استفاده از آب شهری تاکید کرد.

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان؛ تاکید بر تشویق شرکت های بزرگ صنعتی خوزستان به تامین آب مصرفی
(دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲) ۱۲:۵۴

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  علیدادی، مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کرد.

بر اساس این گزارش ، در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ضمن قدردانی از کارهای انجام شده و با آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید، گفت: اقدامات خوبی در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی استان انجام شده است، البته می‌بایستی تلاش بیش از پیش صورت گیرد.

امام جمعه اهواز تأکید کرد: به منظور جلوگیری از افت فشار آب شهری می بایست شرکت‌های بزرگ صنعتی را  تشویق کرد آب مصرفی صنعتی خود را تامین کنند و از آب شهری استفاده نکنند.

حفاری‌های ناشی از  اصلاح شبکه جمع آوری فاضلاب نباید بلاتکلیف رها شوند

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این دیدار نکاتی درخصوص مجموعه فاضلاب استان و اقدامات آنها بیان کرد و ادامه داد: حفاری‌هایی که برای شبکه جمع آوری فاضلاب انجام می شود نباید بلاتکلیف رها شوند و مردم را به زحمت بیندازند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: یک آمایش سرزمینی از آب روستایی گرفته شود که هر چند روستا چه مقدار از شبانه روز آب دارند و براساس آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

در این دیدار صابر علیدادی ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گزارشی از وضعیت موجود شرکت را ارائه و ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در خوزستان، درخواست حمایت‌ و مساعدت این مجموعه در حل مشکلات پیش رو داشت.

 

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۸۴
(دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲) ۱۲:۵۴
http://news.abfakhz.ir/u/4z5
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید