یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۷
سرویس : آب
کد خبر : ۵۵۱۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب

آبرسانی پایدار به 1250 مشترک روستایی در رامهرمز/تدبیر آبفا برای پایداری شبکه های آبرسانی روستایی

مدیرعامل شرکت آبفا استان خوزستان گفت: با اصلاح و توسعه شبکه های آبرسانی روستایی در 6 روستای رامهرمز ، یکهزار و 250 مشترک از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند می شوند.

آبرسانی پایدار به 1250 مشترک روستایی در رامهرمز/تدبیر آبفا برای پایداری شبکه های آبرسانی روستایی
(دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲) ۱۳:۲۷

 

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب خوزستان، صابر علیدادی در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه های آب و فاضلاب رامهرمز که با حضور نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، مدیر منطقه آبفا رامهرمز برگزار شد،  تصمیماتی در راستای بهبود وضعیت و حرکت رو به رشد شهرستان رامهرمز در حیطه آب و فاضلاب اتخاذ نمود.

وی اظهار داشت: با استفاده از کلیه ظرفیت ها و امکانات موجود، آبرسانی پایدار و توزیع عادلانه آب در روستاهای رامهرمز انجام می شود.

علیدادی اجرای پروژه های آبرسانی روستایی رامهرمز را مربوط به روستاهای کهله 1 و 2 و روستای بقعه 1و 2 و روستاهای بنه کریم و بنه سهراب دانست و افزود: با اصلاح شبکه های آبرسانی روستاهای کهله و تکمیل انشعابات روستای بنه کریم ، مشکلات آبرسانی به این روستاها مرتفع می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان خوزستان، مشترکین روستاهای کهله را 350 و جمعیت روستاهای بنه کریم را 900 نفر عنوان کرد.

علیدادی با اشاره به ورود به چهارمین سال کم آبی در کشور، به اهمیت و جایگاه آب و راهکارهای برون رفت از این شرایط و اهمیت آموزش همگانی در خصوص مصرف درست و بهینه تاکید کرد و بر تکمیل شبکه های آبرسانی شهری و روستایی تاکید کرد.

تنظیم: راشین نجارپور 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵۷۹
(دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲) ۱۳:۲۷
http://news.abfakhz.ir/u/4z4
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید