شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۸
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۵۲۶
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

به مناسبت دهه فجر؛ ۸ پروژه فاضلاب در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ، ۸ پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در استان خوزستان به بهره برداری خواهند رسید.

به مناسبت دهه فجر؛ ۸ پروژه فاضلاب در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد
(دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲) ۱۷:۰۸
 
 
 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صابر علیدادی با برشمردن پروژه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر، هشت پروژه در حوزه فاضلاب خوزستان شامل اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب، ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه فاضلاب وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

 

وی هشت مورد ، از این تعداد پروژه ها را مربوط به شهرهای ماهشهر، بندرامام، آبادان، بهبهان و مسجدسلیمان دانست.

 

علیدادی با بیان اینکه ۱۷۰ هزار نفر در این ۵ شهر خوزستان از این طرح ها منتفع می شوند افزود : برای اجرای این پروژه ها در مجموع ۱ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرحهای ملی ( تملک دارایی های سرمایه ای) شرکت آب و فاضلاب خوزستان سرمایه گذاری شده است.

 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: برای بهره برداری از این پروژه ها در شهرهای استان ۶۶ کیلومتر شبکه جمع آوری اصلی و فرعی فاضلاب، ۳ هزار و ۸۶۵ فقره انشعاب فاضلاب، ۲ باب ایستگاه پمپاژ و ۲ تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت قابل بهره برداری ۴۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز اجرایی شده است.

 

علیدادی افتتاح تصفیه خانه های فاضلاب آبادان و افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب بهبهان را از مهمترین پروژه های قابل افتتاح در بخش فاضلاب استان معرفی و در تشریح این دو طرح عنوان کرد: برای تصفیه خانه فاضلاب منطقه مسکن مهر شهر آبادان که بصورت هیبریدی بیونانو تکنولوژی به ظرفیت ۱۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز و تحت پوشش قرار دادن ۸ هزار نفر و ۲ هزار فقره انشعاب ، ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی ادامه داد:  همچنین در تصفیه خانه فاضلاب شهر بهبهان که بصورت هیبریدی بیونانو تکنولوژی به ظرفیت ۲۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز و تحت پوشش قرار دادن ۳ هزار نفر و یکهزار فقره انشعاب ، ۷۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت:برنامه ریزی لازم جهت ارتقاء پکیج موصوف به ظرفیت ۵۰۰۰ مترمکعب در شبانه روز در دست انجام می باشد.

 

علیدادی تاکید کرد: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم پیشرفت فیزیکی طرح های فاضلاب استان از  ۴۳درصد به ۶۱ درصد افزایش داشته است.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۵۶
(دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲) ۱۷:۰۸
http://news.abfakhz.ir/u/504
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید