شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۵۲۸
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

غرفه شرکت آبفا خوزستان در محل نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور معاون استاندار و هیئت همراه برگزار شد.

غرفه شرکت آبفا خوزستان در محل نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد
(دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲) ۱۹:۳۵
 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به مناسبت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاهی به منظور ارایه عملکرد و خدمات دستگاههای اجرایی به مردم شریف استان برگزار شد که شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این نمایشگاه حضور فعال و پر رنگ دارد.
 
 
در این نمایشگاه، عملکرد شرکت از طریق تلویزیون نصب شده،  بروشور و بنرهای عملکردی توسط کارشناسان روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مستقر در محل غرفه در سالن کارون به بازدیدکنندگان ارایه می شود .
 
 
 معاونین و مدیران شرکت نیز با حضور مستمر در غرفه این شرکت، پذیرای مدیران و مسوولان مختلف دستگاه های اجرایی و پاسخگویی به بازدیدکنندگان 
می باشند.
 
 
روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا خوزستان ضمن ارائه بروشورهای ترویج مصرف بهینه آب برای کودکان و خانواده ها و کتاب داستان برای کودکان با موضوع صرفه جویی در مصرف آب و اهدا هدایا به کودکان ،کتابچه های عملکرد این شرکت در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی  و  پروژه فاضلاب اهواز در دولت مردمی سیزدهم اقدام می نمایند.
 
گفتنی است: نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل مطبوعات و معاونین ارگانهای مختلف  با حضور در غرفه شرکت آب و فاضلاب خوزستان از نزدیک با عملکرد این شرکت در خدمات رسانی به مشترکین آبفا استان و اقدامات مدیریت مصرف آبفا در بخش آموزش همگانی به مشترکین آشنا شد.
 
گفتنی است: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از ۱۶ تا ۱۸ بهمن‌ ماه با ۲۵ غرفه از دستگاه های اجرایی مختلف استان در محل نمایشگاه دائمی اهواز دایر است.
تنظیم: راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۱۲
(دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲) ۱۹:۳۵
http://news.abfakhz.ir/u/508
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید