شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۵۲۹
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

در آستانه 22 بهمن انجام شد : رونمایی از جشنواره جوان موفق آبفا خوزستان

در آستانه 22 بهمن سالروز چهل و پنجمین جشن انقلاب اسلامی ایران، نخستین جشنواره جوان موفق شرکت آب و فاضلاب خوزستان توسط مدیرعامل این شرکت رونمایی شد.

در آستانه 22 بهمن انجام شد : رونمایی از جشنواره جوان موفق آبفا خوزستان
(چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲) ۱۵:۱۰
 
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی، آقای صابر علیدادی رئیس جشنواره و مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: در راستای شناسایی و کشف استعدادهای جوانان و دستیابی به ایده ها و طرح های ناب جهت سیاستگذاری و مدیریت آینده شرکت و همچنین تقدیر از نیروهای جوان خلاق و فعال این جشنواره برگزار می گردد. 
وی خاطر نشان کرد: این جشنواره به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان توسط امور جوانان شرکت و با همکاری مدیریت حوزه دانش برنامه ریزی و تدارک دیده شده است. 
مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با بیان اینکه این جشنواره ویژه کارکنان 18 الی 40 سال شاغل در آبفا خوزستان می باشد، اذعان داشت : کارکنان حائز شرایط می توانند در 8 محور از جمله بهره برداری آب و فاضلاب، امور کیفی و آزمایشگاه ، GIS ، خدمات مشترکین ، کاهش هدررفت آب ، مدیریت هوشمند ، حراست و حفاظت ، ورزش و امور رفاهی، طرح ها ، ایده ها و همچنین تجارب موفق خود را ارائه نمایند.
رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان علاوه بر اهدای تندیس جشنواره و هدایای نفیس به برگزیدگان هر محور ، حمایت از ایده ها و طرح های برتر شرکت کنندگان و برگزاری دوره های توانمندسازي برای جوانان حائز رتبه های برتر هر محور را از جمله جوائز و حمایتهای این جشنواره بیان نمود.  
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۷۷
(چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲) ۱۵:۱۰
http://news.abfakhz.ir/u/509
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید