شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

پنج شنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۵۴۴
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

دیدار سردار معین پور با علیدادی مدیر عامل آبفا خوزستان

سردار معین پور مسئول قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با دکتر صابر علیدادی مدیر عامل آبفا دیدار و گفتگو کرد.

دیدار سردار معین پور با علیدادی مدیر عامل آبفا خوزستان
(پنج شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲) ۱۴:۱۸

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، سردار معین پور مسئول قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان  در دیدار با علیدادی، مدیرعامل آبفا خوزستان که در محل این شرکت  برگزار شد، اظهار داشت: دکتر علیدادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آدم های خوشنام و خوش سابقه ای در خوزستان هستند و در دوران قبل خدمات قابل توجهی توسط ایشان انجام شده است.

وی افزود: خدمات و اقدامات قابل توجهی توسط شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بخش آبرسانی به روستاها صورت گرفته است و ما برای کمک به مردم خوزستان در بخش آبرسانی در حال کار هستیم.

سردار معین پور بیان کرد: حوزه محرومیت زدایی از اولویت‌های مهم ما در خوزستان است و برای آبرسانی در این حوزه پای کار آماده ایم تا مشکلات در این بخش را برطرف کنیم.

صابر علیدادی در این جلسه با تاکید بر خدمات رسانی به مشترکین با هدف رضایت مندی مردم ، اظهار داشت: مجموعه شرکت آبفا خوزستان برای تامین آب شرب با کیفیت و پایدار در روستاهای استان
پروژه هایی که از قبل شروع شده است را در اولویت تکمیل قرار داده است .

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۸۲
(پنج شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲) ۱۴:۱۸
http://news.abfakhz.ir/u/518
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید