یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۹
سرویس : آب
کد خبر : ۵۵۵۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب

رفع شکستگی خط لوله آب ۴۰۰ میلیمتری در بندر امام خمینی (ره)

سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره)گفت: شکستگی لوله ۴۰۰ میلیمتری آزبست آب آشامیدنی در پایانه این شهر ترمیم و از هدررفت آب جلوگیری شد.

رفع شکستگی خط لوله آب ۴۰۰ میلیمتری در بندر امام خمینی (ره)
(سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲) ۱۱:۰۹

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، داود چاشیانی گفت: برای رفع شکستگی خط لوله ۴۰۰ میلیمتری آزبست آب آشامیدنی در پایانه بندر امام خمینی(ره) ، نیرو‌های تلاشگر آب و فاضلاب پس از دریافت مجوز‌های لازم از اداره‌های مربوط ازجمله؛ شهرداری، مخابرات و دیگر ارگان‌ها و تهیه تجهیزات و لوازم نسبت به تعمیر و مرمت لوله اقدام کردند.

وی افزود: پس از حفاری و خاکبرداری محل شکستگی، تخلیه و پاکسازی خط آسیب دیده، عملیات تعمیر با رعایت اصول ایمنی و بدون حادثه به محض حادثه یا شکستگی در خط انتقال آب صورت گرفت و پس از پایان تعمیرات، توزیع آب شهر به حالت عادی بازگشت و مشکل مرتفع شد.

چاشیانی با بیان اینکه همه توان خود را برای بروزرسانی تعمیرات شبکه انتقال آب آشامیدنی به کار گرفته ایم، ادامه داد: از شهروندان خواهشمندیم به محض اطلاع از هرگونه حادثه در انشعاب ها، شبکه توزیع و خطوط انتقال با سامانه ارتباطی مردم به شماره ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب تماس گرفته و در صورت قطع آب مانند همیشه با صبر و بردباری ما را در انجام وظایف همراهی کنند تا بتوان در اسرع وقت مشکل را مرتفع کرد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲۶۶
(سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲) ۱۱:۰۹
http://news.abfakhz.ir/u/529
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید