دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۱
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۵۹۰
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

سرقت 11 هزار درب منهول فاضلاب در خوزستان طی سه سال گذشته

معاون بهره برداری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به سرقت درب منهول های شبکه فاضلاب گفت: در سه سال گذشته 11 هزار درب منهول شبکه فاضلاب خوزستان به سرقت رفته که مشکلات فراوانی برای شهروندان ایجاد کرده است.

سرقت 11 هزار درب منهول فاضلاب در خوزستان طی سه سال گذشته
(یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳) ۱۰:۳۱

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، فرزان عباسیان اظهار کرد: با سرقت درب منهول ها ابتدا سلامت، جان و مال شهروندان به خطر می افتد و باعث بروز مشکلاتی در تردد وسایل نقلیه

 

نیز می شود.

وی ادامه داد: همچنین با پر شدن منهول از نخاله و زباله، انسداد خطوط و در نتیجه پس زدگی شبکه فاضلاب ایجاد می شود که با گذشت زمان، نیروی انسانی و تجهیزات را مستهلک می کند.

عباسیان گفت: درب های سابق از جنس چدن بود که در سال های اخیر به نصب درب های بتنی یا کامپوزیت مباردت کردیم زیرا به لحاظ مالی ارزش چندانی ندارند.

معاون بهره برداری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: با پیگیری های صورت گرفته و کمک نیروی انتظامی، اکنون چند پرونده سرقت درب منهول در دستگاه قضا دنبال می شود همچنین از این طریق افرادی زندانی شده اند.

عباسیان گفت: متاسفانه رشد سرقت درب منهول در اهواز و برخی از شهرهای استان، بالا بوده که علاوه بر ایجاد مشکل برای شهروندان، هزینه های هنگفتی برای آبفا به همراه دارد.

وی افزود: هنگام عملیات لایروبی و رفع گرفتگی، کیسه های زباله، پاره سنگ و آجر مشاهده شده که از عوامل پس زدگی فاضلاب در معابر است که نارضایتی شهروندان را به همراه داشته است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲۷۱
(یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳) ۱۰:۳۱
http://news.abfakhz.ir/u/54l
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید