به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با توجّه به نیازِ
برقراریِ ارتباطی پویا و دو سویه بین شهروندان و آبفا استان، دوشنبه هر هفته جلسات
دیدار مردمی انجام گرفته و در این نشست صمیمی؛ شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات
و مسائل خود با مدیرعامل می پردازند.
صابر علیدادی با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند؛
یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و گفت: در این راستا
علاوه بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق مختلف استان، در محل دفتر خود نیز پذیرای
شهروندان خوزستانی در ملاقات عمومی هستیم.
وی شنیدن بی واسطه درخواستها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات
ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد
دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی
را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه تمامی مدیران و
مسئولانِ حوزه های مختلف در همه روزهای اداری درب اتاقشان به روی اربابان رجوع باز
است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند؛ ابراز داشت:
اما با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با مدیر عامل؛
جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می شود تا در راستای دیدارهای انجام شده در صورت
عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان با هم اندیشی روسای امور و
ستادی در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود .
گفتنی است مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت آب
و فاضلاب استان را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی با شماره 33360888-061 هماهنگی لازم را انجام و دوشنبه هر هفته برای ملاقات با مدیرعامل حضور
یابند.
تنظیم:
راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فضالاب خوزستان