شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۸
سرویس : آب
کد خبر : ۵۶۲۸
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیر آبفا منطقه دزفول خبر داد :

مشکل بی آبی روستاهای ماهور برنجی سفلی و علیا برطرف شد/ بازسازی خط انتقال آب روستای میدان به دلیل تخریب جاده و طغیان رودخانه این روستا بر اثر بارندگی مقدور نیست

در پی باران شدید دزفول که باعث قطع خطوط انتقال آب سه روستا در این شهرستان شد با تلاش اکیپهای عملیاتی، قطعی آب روستاهای ماهور برنجی سفلی و علیا برطرف شد.

مشکل بی آبی روستاهای ماهور برنجی سفلی و علیا برطرف شد/ بازسازی خط انتقال آب روستای میدان به دلیل تخریب جاده و طغیان رودخانه این روستا بر اثر بارندگی مقدور نیست
(شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰:۳۸
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر آبفا منطقه دزفول با بیان اینکه مشکل بی آبی روستاهای ماهور برنجی سفلی و علیا که در اثر بارندگی و سیلاب اخیر دچار قطعی آب شده بودند برطرف شد گفت: متاسفانه بازسازی خط انتقال آب روستای میدان به دلیل تخریب جاده این روستا بر اثر بارندگی مقدور نیست.
 
حسین سعادتی فر اظهار کرد: روز گذشته خط انتقال آب ۳ روستای ماهور برنجی علیا و سفلی و میدان به علت بارندگی های شدید ، سیلاب و طغیان رودخانه فصلی آن منطقه تخریب شده بود و در نتیجه این روستاها با مشکل بی آبی مواجه شدند.
 
وی افزود: از صبح امروز با بسیج کلیه امکانات و پرسنل عملیاتی آبفا منطقه دزفول دو روستای ماهور برنجی سفلی و علیا مجددا از نعمت آب شرب برخودار شدند و دیگر در این زمینه مشکلی ندارند.
 
سعادتی فر ادامه داد:اما متاسفانه امکان بازسازی خط انتقال آب روستای میدان به دلیل تخریب جاده این روستا در حال حاضر مقدور نیست.
 
مدیر آبفا منطقه دزفول در ادامه عنوان کرد: با توجه به دستور فرماندار ویژه شهرستان و در راستای خدمات رسانی به شهر و شهروندان از ابتدای شروع بارندگی و آبگرفتگی گسترده معابر در شهرستان دزفول کلیه امکانات آبفا منطقه دزفول برای کمک جهت رفع مشکلات از جمله آبگرفتگی معابر، مسدود شدن مسیرها و خسارت به زیرساخت های شهرستان بسیج شده و این اقدامات تا آرام شدن جو و پایان بارندگی ها تداوم خواهد داشت.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱۱۰
(شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰:۳۸
http://news.abfakhz.ir/u/56l
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید