جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۶۸۶
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

نشست منطقه ای EHSS به میزبانی آبفا خوزستان برگزار شد

با حضور دبیر کمیته " EHSS " شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیران ایمنی شرکت‌های آبفا استان بوشهر و آبرسانی خلیج فارس "نشست هم اندیشی" مسئولین واحدهای سلامت و ایمنی به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برگزار شد.

نشست منطقه ای EHSS به میزبانی آبفا خوزستان برگزار شد
(یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ۱۲:۵۲

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، این نشست هم اندیشی با موضوع بررسی و تحلیل گزارش عملکرد واحدهای HSE منطقه ۷ کشور و با عنوان گفتمان اول مجتمل بر توضیح اقدامات شاخص و پیشران هر یک از اجزایHSE و همچنین بررسی حوادث و رخدادهای نقض ضوابط و هنجارهای ایمنی کار و سایر مسائل مترتب برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست ، گزارش مبسوطی از وضعیت منابع تامین آب استان خوزستان و عملکرد شرکت در بخش  ایمنی و بهداشت حرفه ای را ارائه شد.

مدیر مرکز مدیریت بحران ، پدافندغیرعامل و HSE شرکت آبفا خوزستان، با بیان اینکه هم اندیشی و اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقاء فرهنگ عمومی ایمنی و تدوین اجرای دوره های آموزشی تخصصی ایمنی ضروری است  اضافه کرد: پیشگیری، شناسائی مخاطرات کاری و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار با نظارت های مکرر از وظایف مهم واحد ایمنی است .

علی رمضان احمدی، افزود: در سال های اخیر ارتقای فرهنگ و آموزش ایمنی توسط دفتر حفاظت ایمنی شرکت به طور جدی در دستور کار بوده و این امر باعث کاهش حوادث ناشی از کار شده است .

شایان ذکر است: در ادامه هریک از مدیران EHSS شرکتهای آبفا به بیان مسائل و عملکرد حوزه مربوطه پرداختند.

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۳۴
(یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ۱۲:۵۲
https://news.abfakhz.ir/u/58L
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید