یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۶۸۷
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

350 خانوار پرسنل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به مشهد مقدس مشرف می شوند

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از اعزام کارکنان و خانواده های آنان به مشهد مقدس در فصل تابستان خبر داد.

350 خانوار پرسنل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به مشهد مقدس مشرف می شوند
(چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳) ۱۲:۵۸

 

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان صابر علیدادی هدف از اجرای این سفر معنوی و زیارتی را ارتقای سطح معرفتی ، حفظ روحیه نشاط و شادابی و بهرمندی کارکنان و خانواده آنان از فضائل معنوی زیارت ثامن الائمه (ع) اعلام و خاطر نشان کرد : با قرعه کشی از میان داوطلبان این سفر زیارتی  350  خانوار انتخاب و از تیرماه تا شهریور ماه سالجاری به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه در این سفر کارکنان آبفا  4 شب در یکی از هتلهای مشهد با امکانات رفاهی مناسب اقامت خواهند داشت، تصریح کرد: در این راستا 250 خانوار شرکت آب و فاضلاب خوزستان و 100 خانوار شرکت آب و فاضلاب اهواز  از این سفر زیارتی و سیاحتی  بهره مند می شوند.

علیدادی در ادامه  ترویج ارزش های دینی و مذهبی  و تزکیه و تذهیب روح و روان کارکنان را از جمله اهداف اعزام کارکنان بسیجی در قالب کاروان های زیارتی عنوان کرد.

رئیس هئیت مدیره شرکت آبفا خوزستان افزود: در این اردو کارکنان و خانواده آنها  علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در برنامه های متنوع دیگر همچون ، بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی و برنامه های مذهبی نیز شرکت می کنند.

گفتنی است: با تاکید و حمایت مستمر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، بعد از 5 سال و  به پاس زحمات بی‌شائبه پرسنل و  ایجاد نشاط و انگیزه کاری این سفر برنامه ریزی شد.

تنظیم: راشین نجارپور

 

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴۰۹
(چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳) ۱۲:۵۸
https://news.abfakhz.ir/u/58M
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید